Bokepdo mulai menariknya sepoi-sepoi

Saya melepaskan batang kemaluanku di dalam gohong alat vital Sri kira-kira 20 detik, hangat sehabis itu saya mulai menariknya sepoi-sepoi, hingga sekitar setengahnya, berlanjut saya dorongkan oleh lebih pesat hingga punah. Kegiatan bokongku kelihatannya membakar syahwat Sri yang pula menimpali oleh aksi bokongnya melaju lalu berkurang, kadangkala ke arah kiri lalu kanan lalu sesekali beraksi memelintir, yang mendatangkan kepala lalu batang kemaluanku kerasa di remas-remas oleh gohong alat vital Sri yang semakin membasah.

Tiada kerasa, Sri pecah mendasah dasah, tercampur oleh dengusan nafasku yang ditimpali oleh hawa semangat yang semakin berkepul. Bakal kali pertama saya menyetubuhi Sri, saya belum hendak menjalankan Streaming Bokepdo di Tirai TV gaya yang mentak tentu mendatangkannya terheran-heran, jadi saya teruskan aksi bokongku menjejaki aksen bersetubuh yang lama, tetapi ini pula melahirkan dapatan kenikmatan yang amat sungguh. Kira-kira 40 menit seterusnya, disertai oleh jeritan rendah Sri, saya hunjamkan semua batang kemaluanku dalam dalam, kutekan pedoman alat vital Sri lalu sekonyong-konyong seterusnya, kerasa kepala kemaluanku menggangguk-angguk di dalam tersesak gohong alat vital Sri lalu menyiarkan air maniku yang sudah gencat lebih dari satu minggu.